Пређи на главни садржај

Ivanini Slatkisi i slanisi

Ivanini Slatkisi i slanisi

Prhke rafaelo kiflice


Moje divne nezne kiflice,osvojice vas pri prvom zalogaju :)

Ja sam ljubitelj kokosa ..vanile,prhkog testa:)htela sam da napravim jedan spoj 3u1 ,motalo mi se danima po glavi kako bih i sta bih...

Prvo sam zamislila da razvijem testo u krug i da samo taj puding sa kokosom premazem preko,pa da secem trouglove i da motam:)Medjutim...uvidela sam kako je taj fil gust i resih da pravim valjcice i stavljam na krajeve pa da onda motam kiflice.

Stavila ih u rernu i prekrstila se :) Sta bude bice:)

Kada je kuca zamirisala....maaa diivnooo testo...kokos...vanila...mmmmm rekla sam sebi Ivana ovo mora biti nesto fenomenalno ! 

Izvadila sam ih rerne ,moje male kokosaste pahuljice ,odmah sam onako toplu morala da probam ii mmm ...zaljubila se u njihov ukus pri prvom zalogaju i rekla to je to:) ne menjamo nista :)

 

Prhko testo koje se topi u ustima.

Lepse i jednostavnje testo skoro nisam pravila,ovo testo sada za sve koristim bilo da su korpice,vanilice,strudlice...ma predivno :)Fil je od kokosa i pudinga od vanile. 


Moje prhke nezne pahuljice sa kokosom i pudingom od vanile ,odusevice sve kokosoljupce :) Dobile su naziv kao rafaelo,jer stvarno podsecaju na rafaelo kuglice dok ih jedete,ma prefine :) Ovo je upravo postao moj omiljeni kolac. Brzo se naprave,bez cekanja,a lepe su i sutradan :)



Sastojci:
  • za testo
  • 250g putera ili margarina
  • 200ml jogurta
  • 1solja(2dl) secera
  •  prstohvat soli
  • 1 jaje
  • 600g brasna +50g kokosa
  • 1 prasak za pecivo
  • 1 vanil secer
  • za fil
  • 600ml mleka
  • 2 pudinga od vanile
  • 100g kokosa
  • 4kasike secera
  • 1kasika arome vanile
  • jos..za posipanje..
  • secer u prahu
  • kokos

Priprema:
  1. Prvo pripremite fil :
    U serpu sipate 500 ml. mleka ,stavite na sporet da prokuva zajedno sa aromom vanile i secerom.
    U  ostatak mleka razmutite puding.
    Kada mleko prokuva sklonite sa vatre,dodajte puding,mesajte zicom da se ne stvore grudvice,vratite na vatru i mesajte dok se ne zgusne.
    Dodajte kokos i promesajte.


  2. Za koru:
    Omeksajte puter,dodajte secer i mutite mikserom,dodajte vanil secer,prstohvat soli i 1 jaje sve zajedno umutite pa dodajte jogurt,umutite pa dodajte kokos 50g i brasno,ali ne svu kolicinu nego oko 500g i prasak za pecivo.

    Kada sam dodala brasno mesala sam testo drvenom varjacom i dodavala ostatak brasna.
    Testo treba da bude mekano,ali ne sme da se lepi.
  3. Podelite na 2 jufkice i razvijte oklagijom u krug.
    Testo razvijajte po pobrasnjenoj povrsini i po njemu posipate brasno.
    Neka vam bude debljine 3mm ni debelo ni jako tanko da se providi.
    Secite nozem na trouglove na 16 delova,ako zelite manj ekiflice mozete i na 32 dela.

  4. Fil sa kokosom podelite na 2 dela.
    Pravite kuglice velicine manjeg oraha i pravite valjcice tako da vam stanu na testo ,ukupno 16 valjaka(ako pravite manje kiflice ,ako ste sekli testo na 32 dela,onda 32 valjka)

    Zamotajte kiflice,nije potrebno da krajeve savijate ka filu,jer fil nece curiti prilikom pecena,upravo i treba da se vidi kao na slici,kiflice budu dekorativnije.

  5. Kiflice redjati u pleh koji ste oblozili pek papirom.
    Peci na 200 stepeni 15 minuta,treba fino da pocinju da rumene i onda ih vadite iz rerne treba vise da ostanu bele,videcete kad otvorite rernu pa ako su dole pecene i gore malko rumene,gotove su.

  6. U cinijicu promesate kokos i secer u prahu i tako vruce,pecene kiflice uvaljate i redjate na tacnu za posluzenje :)

  7. uzivajte u njihovom divnom i neznom ukusu :)
    Ovde mozete pogledati video:)
    Hvala<3



Коментари

  1. Dobrodošla mila i srećno! Jedva čekam sve tvoje divne receptiće i ovde.

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme ne hvalis se heheh ,vidjel< sam te na googlu ,ljubim te i želim ti prekrasan blog .Ajde stavi opciju da te pratim!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala cure drage😁joj da se snadjem sa opcijama😁Stavicu sve...mozda mi pomoc treba😉hehee

    ОдговориИзбриши
  4. hvalaa draga:)eto danas se upustih u ove vode;)

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro nam došla draga Ivana u svet blogerki. Puno sreće a vidim kako si krenula biće ovde puno prelepih receptića kako slatkih tako i slanih. Pozdrav iz Požarevca!

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav draga Ivana! Evo nađoh te i ja slučajno... :)Drago mi je da si i ti krenula sa blogom (i ja sam nedavno). :) Puno poseta ti želim! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mila moja,bas mi je drago da se mozemo i ovde druziti :) nacu i ja tebe ;) Ljubac tzi leti :*

      Избриши
  7. Super , uvek je lepo kada se blogerska porodica proširi i lepo se druži. Sigurna sam da ćeš i ti tome doprineti

    ОдговориИзбриши
  8. Lipa moja 😍cestitam ti 👏i bas mi je drago da imas svoj kutak jer imas ti sta pokazat

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baaas mi je dragoo mila moja da si mi dosla na blogic,odma mi srce ko kuca kada se pojave moje miljenice sa coolke :)Hvala ti puunoo:)Ljubim te i pozdravljam <3

      Избриши
  9. Draga Ivana,
    ne secam se da sam ikada komentarisala neki recept na internetu. Ovoga puta to moram da ucinim, jer ste me vasim receptom za makaronse ne samo odusevili, nego me i spasili nocnih mora. Vec duze vreme ih pravim prema receptima najpoznatijih francuskim majstora, francusku i italijansku verziju, ali sa nijednim receptom za francusku verziju nisam bila 100% zadovoljna. Slucajno sam gledala emisiju "Prakticna zena" i odlucila da probam vas recept, to je bio, ni sama vise ne znam, koji po redu. Mislim da samo onaj koji je uzaludno pokusavao da napravi ove male "kapriciozne" lepotice, moze da shvati moje odusevljenje kada su se svi do jednoga digli sa lepim obrucom i bez problema se kasnije skinuli sa papira. Ne znam odakle vam ovaj recept, ali ga preporucujem svakom, nemojte da se mucite sa drugim receptima, nema boljeg, ustedecete sebi mnoga razocarenja! Hvala od srca Ivana, vidim da imate jos mnogo lepih recepata na blogu i sigurno cu probati jos neki. Dragana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dragana ,hvala vam od srca na ovako divnim recima ,jako mi je drago da ste toliko zadovoljni.
      Ja sam isprobala mnooogo recepata kao i vi...ovo je jedan nacin do koga sam sama dosla...oduzmi ,dodaj,susi,pekla na jednoj temperaturi,na drugoj..itd...dok ih nisam dovela do savrsenstva.Jakooo sam srecna sro ste zadovoljni.Srdacan pozdrav.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Cheesecake

Poslastica koju mozete napraviti za pola sata,izdasna i fenomenalnog ukusa! Torta sa sirom jе slatka okrugla torta koja se sastoji od jednog ili vise slojeva.Glavni i najgusci sloj ,sastoji se od mesavine mekog,svezeg sira,secera ,ako ima donji sloj,on je obicno tvrd i sastoji se od samlevenih kolacica ili keksa,slatkih krekera ili biskvita torte.Moze i ne mora da se pece(obicno se drzi u frizideru) .Na vrh se moze staviti sloj voca,slaga,oraha,vocnog sosa i/ili cokoladnog sirupa.U tortu se moze dodati i njihova aroma.Torta sa sirom moze da ima vise ukusa,na primer:jagode,kesten,cokolada,limun... itd..  Meni je najdraza sa jagodama :) Kada se samo setim,pre jedno 10 godina ..pa i vise..na samu pomisao da jedem tortu sa sirom...oooo ...nikako me te torte nisu privlacile,samo klasika;)kora,fil,kora,fil :) Dok jednom nisam resila da napravim,uvek su mi bile izazovne ,tako kremaste,pa voce...ko bi odoleo,ja nisam mogla :) Resila sam napraviti pa sta bude:) Prva cizika koj

Jaffa torta 10minuta

Tortica koju možete napraviti za 10 minuta,zvuči neverovatno,ali tako je :)Najavili vam se gosti,a volite ih lepo počastiti;) Ova tortica je idealan izbor :) Mislim da svi vole jaffa keks ,greške nema :) Sve sameljete,promesate,odgore slag  i gotovo :) Ja sam vise vremena utrosila za dekoraciju al vredelo je :) Dobitna kombinacija čokolada i narandža ...kako odoleti ;)   Sastojci   900g jaffa keksa(3 kutije) 200ml mleka

Vanila mak kocke

Ovo je kolac kome necete moci odoleti,pogotovo ako ste ljubitelj maka;) Predivan spoj divnih socnih korica sa makom i kremom od vanile:) Ja ih sada gledam i ponovo mi se jedu :) Jako volim kremaste kolace.   Malo je osoba koje ostaju ravnodušne na pomen štrudle s makom ili neke druge poslastice, kojoj ovo seme daje poseban ukus i aromu. Mak je zastupljen u gotovo svim kuhinjama sveta, ali mnogi i ne razmišljaju o njegovim lekovitim svojstvima. Dugo je predstavljao simbol sna i smrti, zbog opijuma koji se iz njega ekstrahuje i crvene boje. Najstariji zapisi o njegovoj upotrebi potiču iz Mesopotamije, gde je korišćen u medicinske svrhe, ali i kao "biljka veselja". Atletičari u antičkoj Grčkoj su pre takmičenja pili napitak od vina, maka i meda da bi bili snažniji. Narodni lekari ga preporučuju za opuštanje mišića, protiv bolova, za iskašljavanje i grčeve u želucu. Upućeni tvrde da je i prava raznica antioksidanasa, koje organizam štite od upala i mali