Пређи на главни садржај

Ivanini Slatkisi i slanisi

Ivanini Slatkisi i slanisi

Domaći Oreo keks

 
Napolju hladno..kišno...šta bi vise prijalo od tople kuće,divnih keksića i toplog čaja :)
Uvek mi je bilo najsladje napraviti keksiće kada je napolju kiša,ne znam zašto, ali to mi je taako dobar filing..piti čaj i jesti keksiće,a napolju pada kiša...
Poželela sam oreo keks..
Čokoladni sendvič sa divnom kremom:)Inace nisam ljubitelj keksa koji nema kremu,suviše suvo i dosadno:)Keks koji ću  pojesti mora da ima kremu :)
Oreo keks inače jako volim,a kod nas retko gde ima da se kupi...:( Tako da ja fino napravim domaći i bude odlična kopija originala :)

Sigurno ste i vi sada poželeli da ga napravite ;)Necu onda da duzim..prelazim na sastojke ,sigurna sam da svi ovo vec imate u svojoj kuhinjici ;)Zavucite rukave i na posao,odusevice te se:)

 Sastojci


  • 200 g brasna
  • 50 g kakaa (ja kupim gala kakao ima brodic nacrtan,on mi je najtamniji,ako vi znate za neki koji je isto jako taman ,molim vas da mi napisete,hvala;) 
  • 1/2 praska za pecivo
  • 1 kasikica sode bikarbone
  • prstohvat soli
  • 150g secera
  • 150 g putera ili margarina(zavisi sta vise preferirate)
  • 1 jaje

  • Beli krem
  • 120 g putera ili margarina(sa ukusom slatke pavlake ili vanile)
  • 200 g secera u prahu
  • 1 kasikica arome vanile
  • 50g bele cokolade

Priprema



  1. Puter ili margarin  i šećer dobro umutite mikserom, dodajte jaje,mutite mikserom jos minut 2.
    U posebnoj ciniji pomesajte (brašno, kakao, sodu, prašak za pecivo, prstohvat soli), pa ih dodajte umucenoj masi.
    Opet sve umutite mikserom,da dobijete finu glatku masu.Testo treba da bude blago lepljivo ,pa prilikom pravljenja kuglica više puta perite ruke;)
    Rernu zagrejte na 180 stepeni.Veliki lim za pecenje prekrijte pek papirom.
  2. Uzimate od smese manje kuglice velicine oraha, lagano rukama oblikujete i stavljate u lim. Spljoštite svaku kuglice blago navlaženim rukama .Pravite razmak izmedju svake kuglice oko 4-5cm jer se rašire prilikom pečenja. Pecite ih oko 10-ak minuta, ne duže, ne smeju nikako potamniti jer će postati tvrdi kada se ohlade(vise nego sto treba). Ostavite u tepsiji da se malo prohlade, a zatim ih vadite i ostavite po strani.
  3.  
  4. Umutite puter ili margarin penasto,.
    Otopite belu cokoladu u mikrotalasnoj pazeci da ne zagori,najbolje stavite,pa nakon 10 sekundi promesajte,pa vratite,pa nakon 5,6 sekundi opet izvadite i tako dok se ne otopi.Dodajete  šećer i aromu vanile, još 2-3 min. mutite mikserom.  Kašikicu smese nanosite po sredini ohladjenih kolačića, preklopite drugim kolačićem, blago pritisnite .
    Najbolje je da ih ostavite u frizider  na 2 sata ,jer taman fino omekane i fil se lepo stegne.

Ako vam se receptic dopao,podelite sa drugima ,ako ga isprobate,volela bih čuti vaše utiske:)

 

Nadam se da ćete uživati već danas kao i ja uz ove divne keksiće i topao čaj :)

Коментари

  1. Maaa... preslatki su ti ♡. Baš kako kažeš, keksiči moraji biti sa kremom 😊. Ite kako da ču praviti, a nesumnjam da če nam se dopasti. Ljubac mila 😙.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvalaaa mila moja puunooo😚Jedva cekam da vidim slikice😚puuusaaa❤

    ОдговориИзбриши
  3. Divota jedna! Obožavam Oreo kekse i baš se radujem da ću ih sada moći i sama praviti :) Hvala za receptić draga.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Cheesecake

Poslastica koju mozete napraviti za pola sata,izdasna i fenomenalnog ukusa! Torta sa sirom jе slatka okrugla torta koja se sastoji od jednog ili vise slojeva.Glavni i najgusci sloj ,sastoji se od mesavine mekog,svezeg sira,secera ,ako ima donji sloj,on je obicno tvrd i sastoji se od samlevenih kolacica ili keksa,slatkih krekera ili biskvita torte.Moze i ne mora da se pece(obicno se drzi u frizideru) .Na vrh se moze staviti sloj voca,slaga,oraha,vocnog sosa i/ili cokoladnog sirupa.U tortu se moze dodati i njihova aroma.Torta sa sirom moze da ima vise ukusa,na primer:jagode,kesten,cokolada,limun... itd..  Meni je najdraza sa jagodama :) Kada se samo setim,pre jedno 10 godina ..pa i vise..na samu pomisao da jedem tortu sa sirom...oooo ...nikako me te torte nisu privlacile,samo klasika;)kora,fil,kora,fil :) Dok jednom nisam resila da napravim,uvek su mi bile izazovne ,tako kremaste,pa voce...ko bi odoleo,ja nisam mogla :) Resila sam napraviti pa sta bude:) Prva cizika koj

Jaffa torta 10minuta

Tortica koju možete napraviti za 10 minuta,zvuči neverovatno,ali tako je :)Najavili vam se gosti,a volite ih lepo počastiti;) Ova tortica je idealan izbor :) Mislim da svi vole jaffa keks ,greške nema :) Sve sameljete,promesate,odgore slag  i gotovo :) Ja sam vise vremena utrosila za dekoraciju al vredelo je :) Dobitna kombinacija čokolada i narandža ...kako odoleti ;)   Sastojci   900g jaffa keksa(3 kutije) 200ml mleka

Vanila mak kocke

Ovo je kolac kome necete moci odoleti,pogotovo ako ste ljubitelj maka;) Predivan spoj divnih socnih korica sa makom i kremom od vanile:) Ja ih sada gledam i ponovo mi se jedu :) Jako volim kremaste kolace.   Malo je osoba koje ostaju ravnodušne na pomen štrudle s makom ili neke druge poslastice, kojoj ovo seme daje poseban ukus i aromu. Mak je zastupljen u gotovo svim kuhinjama sveta, ali mnogi i ne razmišljaju o njegovim lekovitim svojstvima. Dugo je predstavljao simbol sna i smrti, zbog opijuma koji se iz njega ekstrahuje i crvene boje. Najstariji zapisi o njegovoj upotrebi potiču iz Mesopotamije, gde je korišćen u medicinske svrhe, ali i kao "biljka veselja". Atletičari u antičkoj Grčkoj su pre takmičenja pili napitak od vina, maka i meda da bi bili snažniji. Narodni lekari ga preporučuju za opuštanje mišića, protiv bolova, za iskašljavanje i grčeve u želucu. Upućeni tvrde da je i prava raznica antioksidanasa, koje organizam štite od upala i mali